Kixlar oğlum 4 yaşında 7 Aralık’ta atesinbiraz oldu geve sabah sağlık ocağına gittik doktor boğazı kızarmış dedi ve antibiyotik verdi ayrıca iburamin zero verdi neyse bugün 5. Gün çocuk öksürmeye ve aşırı derecede burnu akmaya hapsurmaya başladı yine ayrı acile gittik oda baya bakmis ciğerler temiz ateş yok hali de iyi çocuğun ama bu geçmiyor dışarıda öksürük falan çok olmadi ama eve girince başladı doktor alerjik olabilir dedi evet evim şuan aşırı toz hakinde çocuğun uyuduğu oda yani 8 aydır evimde değildim yeni bebeğim oldu daha temizleyememistimde ondan olabilirmi ? Zatiten kullanıp fayda gören oldumu ???