3 aylık bebeğim, ilk zamanlar zar zor emmeye alıştırdım öyle 5 dk emer bırakır doyar normalde. Sadece acıktığı zaman meme teklifini reddetmezdi. Hıçkırık falan tutunca vereyim derdim asla almazdı aç değil diye. Şu aralar nolduysa 3 4 gündür hep memede durmak istiyor içiyor içiyor bırakıyor bana bakıyor gülüyor tekrar emiyor ağlıyor orda sakinleşiyor memeden ayırınca ağlıyor falan. Emme süresi gittikçe azalır diyolardı şimdi uzadı herkesinki mi böyle