Kızım neredeyse 8 buçuk aylık. Doğduğundan beri çok gazlı bir bebekti. 4 aydan sonra rahatlarim dedim ama yok. Ek gıdaya geçtik armut, soğan, brokoli öyle gaz yapıyor ki bebeğim gece uykusundan ağlayarak kalkıyor gaz çıkartana kadar ağlıyor. böyle olunca hep emin oldugum gıdaları veriyorum. İlerleyemiyoruz çok üzülüyorum. Doktorum yapcak bişey yok diyor. Sizin de var mı böyle bebeniz? Ne zaman geçer? Gaz yapmaması için bı fikriniz vardır belki çok işime yarar.