Zelisblt Oglumunannesiyim kaç aylık bi sorun varsa da 6. Aydan sonra belli oluyor daha küçükse normal oluyor
irva Oglumunannesiyim Kayık değil de burun kökü geniş olduğu için kayık gözüküyormuş gibi geldi bana.Genelde 3.ayda rutin göz kontrolü oluyor götürürsünüz.
Zelisblt Oglumunannesiyim henüz çok küçük göz doktorumuz söylemişti 6 aydan kük bebeklerde öyle olabilr diye
Cileklisakiz47 6.aya kadar bebek sasiligi oluyor bebekleede benim bebeğinde öyleydi hatta daha da kayikti 6.ayinda bir göz muayenesine goturursunuz ☺️
sheesyelllow Oglumunannesiyim benim oğlum sekiz buçuk aylık bizde de vardı doktora götürdüm bebeklerde oluyormuş geçici şaşılık dedi bize sizinkilede öyledir ama doktora götürmekte fayda var masallah kuzucuga💙