Leylazra Kızlar e bebekten kızıma oturak almak istiyorum.Şu an 4 ay 11 günlük.kucağımda vs oturtuyorum çok uzun süre degil tabi.5 aylık iken bu oturaktan alsam nasıl olur sizce.Kullananlar memnun musunuz ve ne zaman oturttunuz.
Ulku_06 Leylazra Banyo için mi? Bence bunun yerine büyük banyo süngeri al. Küvetin içine koymak için. Asla kaymıyor bebek.
Alyameltem Leylazra ben kızımı hep dizime havlu sererek yıkadım küvetimiz herşeyimiz vardı ama bel ağrısı oldu bayağı. Şuan da yere müslin seriyorum önüme oturtup çok rahat yıkıyorum 10 aylık oldu ağır ve hareketli olduğu için oturak almayı ben de düşünüyorum ama kararsızım
Ulku_06 Leylazra https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-yumusak-bebek-banyo-kuvet-sungeri-p-sev-159-s Küvet süngeri diye geçiyor ama çok pahalı olmuş. Ben 25 TL gibi bi ücrete almıştım. Trendyol dan da Bi bakın derim
aziz_sevara Leylazra kullananlar çok memnun bende baya almayı düşünüyorum bir yaş olacak oğlum. Bence siz küvetin de file takarak yıkaya bilirsiniz daha küçük oturak için
Ulku_06 Leylazra Çok pardon. Evet anımsadım gibi. Mama yedirirken de çok kullanışlı oluyor, her yere de gidiyor.
Leylazra Ulku_06 Valla 5 aylık iken oturtsam ne güzel mutfakta va yanımda durur.Arkadaşım 5 buçuk iken oturttu ama diyor bilseydim böyle olduğunu 5 de başlardım dedi.