Metehan123 serebro extra cok ince ya kagit gbi benim oglanin cisine bokuna tobe dayanmaz ya en ucuz bez o su an halbuki ama
Metehan123 birfincantuzruhu kulot bez kisin kullanamam ya kilotlu corap giydiriyorum cok sik alt degisiyo giydir cikar zor olur bana tesekkur ederim yine de
ZehraKilic5 Tansu67 biz 6 aydan beri 5numara kullanıyoruz şuan da zaten 15aylik bu bez bitsin 6ya gecicem
ZehraKilic5 Tansu67 ama 6ayina kadar Molfix kullandık molfixten pek memnun kalmadım çok sızdırdı bezini değiştirirken tüm kıyafetlerini değişmek zorunda kaliyordum