Kızlar bu sabah 4 ten itibaren bir ateş başladı be hala sürüyor özellikle kafası yanıyor gündüz vücudunda da vardı aşırı huysuz sürekli ağlıyor hiç bu kadar şiddetle sürekli ağladığını görmemiştim diş mi hastalık mı bilemedim valla calpol bile etki ediyor mu etmiyor mu bilmiyorum bu arada 8 ay 13 günlük bebeğim bir çay kaşığı veriyorum yeterli diye biliyorum dişte ateş bu kadar uzun sürer mi nasıl olur tecrübeliler yardımınıza ihtiyacım var bitmiş haldeyim 😭