Bebeğimin ateşi 37.1 in altına hiç düşmüyor. Daha 2 aylık. En fazlada 37.6 yı görüyor. Sadece baş kısmı sıcAk oluyor. Doktor tüm tahlilleri yaptı idrar enfeksiyon hepsi temiz. 15-20 gündür boyle. Normal vucut ısısı budr tahliller temiz takibini yapalım dedi en son. İçime sinmiyor 37 lerde olur mu 2 aylık bebeğin ateşi? Başından geçen var mı acaba benzer durum🥺