Kizlar 52 günlük kızım var ilk kirk gun surekli gazla ugrastim şükür atlattik ama 1.aydan sonra cok kusuyo emerken resmen mememle kavga ediyo o kadar sinirli emiyor ki sana bana kızıyor surekli emmek istiyo emincede ağzından burnundan kusuyo midesini mi üşüttü acaba hava sicak bazen soguk su falan iciyorum ondan olabilir mi ilk bebegim napmam gerekiyo bilmiyorum tecrubelerinize ihtiyacım var