Baby Turco doğan serisi gerçekten çok iyi birçok markayı kullandım hep pişik yaptı ya da çok korkuyordu, çok araştırdım ve doğadan serisinin ıslak mendil ve bezini kullanıyorum, herkese de tavsiye ediyorum. Ben külot bezini kullanıyorum fakat marketlerde bulmak çok zor oluyor sürekli internetten alıp stok yapıyorum