bisenakillisinzaten cok cok erken oturmak istemesi refleksi bir durum onun isteklerine bakarsaniz yurumeden yurumek de isticek, emeklemeden de ek gidada kendi yemeginden cok sizin yemeklerinize de atlicak bunlar hep dogal seyler onun istegine gore degil ayina ve sagligina uygun hareket etmenizi oneririm