Degerli_anne tabi ki paylaşırım 🌸
150 gram tereyağ
2 yumurta sarısı
1 su bardağı pudra şekeri
1 çorba kaşığı ılık su
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı tarçın
1 su bardağı iri doğranmış ceviz
1 su bardağı damla çikolata ( ben bunu karışık kullanıyorum, damla çikolata ve Pakmaya kurabiye çikolatası karıştırıyorum, bi ara Ülker’in kare Antep fıstıklı çikolatasından da doğrardım, çikolata kısmı tamamen size kalmış)
3 su bardağı un
🍪🍪🍪
tüm malzemeyi karıştırıp, buzdolabı poşetinde veya streç filmde rulo halinde şekil veriyorsunuz
hemen pişecekse bir saat kadar buzlukta kalıyor çıkarıp 3-4 dakika kadar oda ısısında durunca bıçakla kesip fırına veriyorsunuz. Ben genelde fansız 150 derecede pişiririm. Kontrollü pişirmekte fayda var çok kızartmamak lazım