Tgc9 Nutellamm Kullandığım biberonda yazmıyor Philips Avent kullanıyorum doktorum da tek delik yeteceğini söyledi ama fikir almak istedim yine de bazıları ay fark etmeksizin tek delik kullanıyormuş ama zor oluyor gibi şu an bile
Degerli_anne Tgc9 6 aylık tek deliği var egerki çekmekte zorlanıyorsa iğne ile hafif açın öyle yaptım ben
Prensmoms Tgc9 benim bebeğimde avent kullanıyor doğduğundan beri emzik kısmında yazıyor rakamla dikkatli bakarsanız 1 -2 diye