Premsesannesi355 birprensannesi__ enfeksiyon kapmış olabilir mi beninde öyleydi şimdi 4bucuk ay olcak içi hala sis
Uykusuzbebe birprensannesi__ ödemden dolayı şişiyor ameliyat ödem yapar benimde şişti çok zor bi süreçti buz uygulayın geçer çözümü bu kadar basitti ama hiç bi doktor anlamadı
Premsesannesi355 birprensannesi__ antibiyotik verdiler , bir hafta sonraki belirti kızarıklık irin dikiş yerini beyaz gibiydi şişlik ateş oldu daha sonra