Dün eşimle ikimizin canı tatlı istedi köy sütü vardı 1 lt annem getirmişti, hazırda yoğurdum olduğu için yoğurt yapmadım tatlı yapayım drdim yaptık. Eşim üzerine çikolata sos koyalım dedi, eşime süte gelen zamdan bahsettim vazgeçti çikolata sossuz yedik. Dalgasını geçtik şakalaştık falan ama içime oturdu. Hadi belki bu önemsiz bir istekti.. Acaba daha hangi isteklerimizden vazgeçmek zorunda kalacağız. Çok acı değil mi?