Biz 2 oglumuzu da 2.5 aylıkken sünnet ettirdik. Sadece ilk bir kaç saat zordu. İlk çişini yaptıktan sonra rahatlıyorlar. Ertesi gün hiç mızmızlık aglama falan olmadı çok şükür. 4-5 gün içinde tamamen iyileşti. Ben her bez degişiminde bol bol krem sürüyordum çok şükür bir sıkıntı yaşamadan atlattık