Merhabalar kızım tam 7 aylık 1 ay önce ek gıdaya başladık şuan ne yaptıysam yemiyor, ağzını kitliyor, püskürtüyor. Sebze, meyve püreleri, parmak gıda, çorbalar bir sürü yöntem denedim yinede yemiyor. Ne yapabilirim arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum.