G_ADAN Karakuzu eğer uzun süredir ishalse mutlaka doktora götürün kızım 10 aylık hiç olmamıştı bu zamana kadar geçen ay ishal oldu 2 gün bekledim geçmeyince hemen doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuş yavrum antibiyotik ve serum takmıştı
Karakuzu G_ADAN ya bizde yeni atlattık doktora söyledim başka bi belirti yoksa normal dedi geçiştirdi ama 2 3 haftadır öyle yani çok sulu yapıyor benimde kafama takılıyor
Elele Karakuzu mukuslu mu yapıyo pek sümük gibi. Bizim de alerji öyle öğrendik de 6-7 kere yapıyodu sulu ve arada yeşil kokulu
Birbebekkkbircicek Elele benım bebeğim 4 aylık aynı sizin dediğiniz gibi şüpheleniyorum düzeldi mi naptınız
Ilaydaa Elele bizimde böyle şuan doktor reflor kullan dedi kaka sayısı iyice arttı doktor laktoza alerjisi olabilir mamayı bebelac laktozsuz kullan bir hafta öyle deneyelim dedi bekliyorum
Elele R_y_M bir iki kere sulu yapsa ishal sayılmıyor ama 6-7 kere olunca sayılıyor bildiğim kadarıyla
Karakuzu Birbebekkkbircicek alerjiydi farklı doktorlara götürdüm en son alerji testi yaptırdım neredeyse herşeye alerjisi çıkmıştı
Karakuzu Birbebekkkbircicek günde 15-20 ydi saat başı emiyordu emdikten sonra yapıyordu hep sıkı diyet yaptım olmadı zorla emiyordu uykuda emiyordu ve en son emmeyi bıraktı 6 aylıkken