Ysmnklc merhaba benim oğlumda 3,5 aylıkken hapşırma ve burun tıkanıklığı ile soğuk algınlığı geçirdi hatta bende grip oldum onunla beraber . Sürekli serumla burnunu her tıkandığında temizledik ve normalden daha çok emzirdim sürekli emzirdim. Onun ilacı şuan biziz:) Üç günde toparladı fakat tıkanıklık daha uzun sürüyor bu da normal . Sarımsak doğal antibiyotik şu an o kullanamaz ama siz çiğ sarımsak tüketin sütünüze geçer bol bol emzirin . Sağlıkla büyütün bi an önce iyileşir umarım 🧿