Herkese iyi akşamlar.. kızlar oğlum iki gündür asla uyuyamıyor toplasan bir kaç saat uyumuştur ve huzursuzluğunun sebebini asla ama asla bilmiyoruz…bugün sabah gözlerinde hafif Sarı yeşil arası böyle çapak oluştu sulu çapak ve daha sonra uyuyp uyanınca komple dolmuş…eşimin kuzeni doktor hemen aradık damla söyledi kullandık ama şuan gözleri kıpkırmızı ve halen çapak var küçücük kalmış sizce sebebi nedir yada korona falan olabilir mi😔