Gulkizim Seymaarda35 20 günlük oldu. Günden güne daha tatlı oluyor ama daha gazlı daha uykusuz oluyor bir yandan da😀 bir de sanırım süt alerjisi var test yaptık sonuç bekliyoruz inşallah çıkmaz dua edin…
Seymaarda35 Gulkizim nasıl yaptırdınız testi yani bebekte ne olduda gidip yaptırdınız ay ben çok meraklıyım herşeyi sorayım bileyim istiyorum ya
serebro Seymaarda35 böyle postlar görünce gözümde canlanıyor koskoca mazi🥰 19′uncu aydan selamlar kardeşlerimize 🙋🏼♀️
serebro ysmn234 nasıl büyüyecek nasıl olacak diye diye bir anda geçiyor sanki zaman. O an hiç geçmeyecek gibiydi ama şimdi ise üstünden çok zaman geçmiş gibi duygulanıyorum fotoğraflarına bakınca 😅
sila_1 Seymaarda35 benim ama sütte gelmiyordu canım bide ben emziremiyorum ucum yok hiç canım ona çok sıkılıyor ama İçin rahat edecekse bir aile hekimine gözük canım istersen
Seymaarda35 Nurklc nasıl sağıyosunuz benim gelmiyo pompaya ya manual pompa var bende önceden biraz geliyodu artık gelmiyo malesef 😞