Umayhanim Seymaarda35 ilk gece uyudu ohh ne güzel dedik bu kız hanım hatun bir şey dün gece aman allahım susmak bilmedi cadı 🤭
sila_1 Seymaarda35 uyku nedir unuttum 😂meme ucum çıkmadığı İçin çok sıkıntı yaşıyorum napıcam bilmiyorum şimdilik anne abla idare ediyoruz ama herkes gidince napacağım hiç bi fikrim yok 😢
Seymaarda35 sila_1 hepimiz öyle düşünüyo da altından kalkarız merak etme ☺️ Meme ucu çıkarıcılar var kullansana canım
Kbraozkan06_ sila_1 canım benin bebeğim 2 aylık hiç ucu yoktu o kahverengi yeri öylece soktum eme eme çıktı ucu çok zorlandım ama yaptım
kumsalimmm sila_1 ben de aynı sorunu yaşadım çözümü elektrikli Sağma makinasında buldum azıcık sağında ucu çıkıyor bir dene böyle demeyebilirsin belki 😊
sila_1 Seymaarda35 denedim her yöntemi olmadı en sonunda silikon meme ucu ile sadece tek tarafı emiyor sol göğsüm çok şiş inmiyor sağmayı da çok denedim
sila_1 Seymaarda35 denedim yöntemleri ama olmadı sadece silikon meme ucu işe yaradı oda tek taraflı emiyor sağıyorum sütü sol göğüs tamamen şiş hiç inmiyor yarın gözükeceğim bir inş kötü bişe çıkmaz ve meme ucum çıkar
izmirlim35 Seymaarda35 yok canım nerdeee :) annem yanımda sag olsun o yapıyor yemekleri temizlik için de bi ablamız var ayda 3 gün o gelecek.
izmirlim35 ysmn234 valla ben hiç gitmesin istiyorum :)) bir de benim doğum iznim bebis 2.5 aylıkken bitecek o zaman napicam bilmiyorum
izmirlim35 minnak1anne göğüs ucu acıların varsa gümüş kapak öneririm benim resmen kurtaricim oldu, kremler falan fasa fisoymus.
ysmn234 izmirlim35 Ben de gurbetteyim. Annem haftaya dönecek. İşimden de istifa edeceğim. Bakacak kimsem yok burda. Bazen diyorum nasıl olacak nasıl yapacağım… Ama Allah hepimize kolaylığını verecek inşallah.
Lentil izmirlim35 benmde kızım 23 günlük oldu gaz sancısı çekiyor delirmemek mümkün değil. Annemi de geçen hafta yolladım baya rezil rezil yaşıyorz 😂 bende 2.5 aylıkken bırakacağım nasıl olacak çok merak ediyorm
izmirlim35 minnak1anne benim hastanede daha olmaya başlamıştı lansioh krem suruyordum ama o da edeceği zaman memeyi yikadigim için pek etki etmedi ben de gümüş kapak takmaya başladım şuana dek hiç yara hassasiyet olmadi
maviskus Seymaarda35 sezaryen sıkıntıları var 😞 gaz sancısı kabızlık ameliyat yerinde hafif acı oturup yatıp kalkarken zorlanma.. onun dışında her şey yolunda gibi alışmaya çalışıyoruz daha 7 günlük