Deletedmom_7 hele ki prematüre.. erken başlamayın. Doktorunuz da gerek yok demiş, ne bu acele! İkizlerim prematüre. Düzeltilmiş 5 ay, kronolojik 7 aylıkken geçtik ek gıdaya doktorumuzun tavsiyesiyle. Zaten heveslendiğiniz gibi hapur hupur yemiyorlar. Kusuyorlar, öğürüyorlar. Ne kadar geç o kadar iyi yani..