BBmom Öğününü hazırladığım zaman yaptığım tek şey yiyeceğini tabağa, tabağı mama sandalyesine koydum, kendi tabağımı aldım geçtim karşısında yedim. Hiç bakmadım bile (gözümün ucu ile çaktırma😂) çoğunlukla yerdi, yemezse yere atardı mıncıklardı. Akabinde bebeğime yeniden bir şey yapmazdı oynadığı zaman yemekle☺️