Bebeğim 7 ay 12 günlük. Alttan iki dişimiz çıktı üsttekiler kabardı onlar çıkacak diye beklerken bugün tetagil sürüyordum bi baktım arkadan azı dişi çıkmış hem de baya bir elime geldi. Var mi bizim gibi üstleri çıkarmadan azıları çıkaran ? Aşırı iştahsız huysuz ve uykusuzluk var 🤒🥴