canselcalgn benim oğlum 2 aylıktan sonra geceleri uyanmayı bıraktı çok nadir uyanır bi ara ben geceleri 1 defa tuvalete kalıyodum o zamanlar ben uyandırıp emziriyodum emerken tekrar uyuyodu. Ama şu sin zamanlarda oğlum geç uyuyo bu arada 4 ay 10 günlük şu anda geceleri geç uyudu için bende haliyle akşama kadar 2 tane çocukla yoruluyorum yemek çamaşır bulaşık ev derken geceleri uyanamamaya başladım 4 ay aşımızda sadece 1 ayda 200 gram aldığını gördüm ve çok üzüldüm ebeye geceleri uyanmadigini gündüzleri çok sık ama kısa süreli emdiğini söyledim ebede bana geceleri 3 saatte bir kalk emzir dedi kalk demeyle koskoca yorgun gövde kalkıveriyo sanki bi alarm kuruyodum sırf uyanıp emzireyim diye yeminle çocuğun ağlamasını duyuyorum ama o alarmın çaldığını duymuyorum sabahları bile alarmın sesine zor kalkıyorum o derece yoruluyorum. Ama kilosunu takip et canım uyuması bisey değilde benim oğlum gibi kilo alımı az olursa o zaman toparlanması zor olur. Ben şimdi oğluma hem her istediğinde emziriyorum hem gündüzleri bazen 1 bazen 2 defa arı mama yapıp yediriyorum geceleride uyutmadan 2-3 saat öncede hero baby sütlü muzlu pirinçli mamasından yapıp yediriyorum sırf alamadığı kiloyu alıp toparlansın diye