kubraburak oo bide şaklatır valla 😄 açlıktan değil o ellerini keşfetti, kaçıncı aya kadar emin değilim ama bebekler herşeyi ağızlarına götürürler oral yolla keşfediyorlar. Benimki de 3.5 aylık valla yumruğu sokmaya çalışıyo bide çok gidince öğürüyo 🤣