Kızlar bas parmağında kizariklik var tırnağı batmış, zaten disarida yuruyemiyordu çok hemen kucağıma gelmek istiyodu sebebi buymuş meğer.. iltihap yok, öyle aman aman Bi acısı da yok evde rahat yürüyor. Sabunlu su ile yıkamaktan başka öneriniz varmi?