Sefeff
Sen iyimisin arkadaşım? Millete sarmak için bahane aramayın ya. Benim oğlanın kilosu bu, sizin kızın da bu. Benim oğlana Dr. Kilolu dedi, obez bile olur dedi. Frenleyin dedi. Diye yazmışım orda. Ne kıyası ne göze sokması. İyi misin. Düzgün oku. Kilo ile göze sokmamı yapılıyormuş ilk defa senden duyuyorum.
Okumadan anlamadan hemen saldırmayın millete ya.
Post sahibine yardım amaçlı paylaştım ben oranları. Yani sizin bebeğin kilosu iyi manasında. Oldu mu şimdi??? Hey Allahım yarabbi