Kızlar ben şöyle yapıyorum çiğ günlük süt alıyorum 3 litre birde maya ( evde yoksa eğer) tencerede kaynatıyorum. Kaynadıktan sonra altını kısıp bi 15-20 dakikada öyle kaynatıyorum. Sonra kavanozlara bölüyorum genelde 3 kavanoz çıkıyor. Sık sık kontrol ediyorum sıcaklıklarını. Eğer ki parmağım 7 ye kadar saydığımda yanmıyorsa yani acımadıysa her bir kavanoza bir yemek kaşığı yoğurt koyuyorum iyice karıştırıp kavanozları sarıyorum sıcak kalsın diye. O şekil 5 saat bekletip buzdolabına koyuyorum