Bebeğim 10 ay 7 günlük. Ek gıdaya başladığımızdan beri bir artış olmadı. Hep bir kaç lokma yiyor sonra istemiyor. Mamayı çok güzle yiyor ama 180 cc yiyor her 4-5 saatte bir. Günde 3 öğün yemek yediriyorum doktorumuz öyle söyledi. Beraber sofraya oturuyoruz. Mesela ıspanak yapıyorum. En fazla 3 çay kaşığı kadar yiyor başka yemiyor. Geğiriyor tok olduğunu gösteriyor acaba mamayı fazla mı veriyorum azaltmalı mıyım? Ama mama da yemese olmaz ona ihtiyacı var anne sütü kadar. Emzirmiyorum bu arada. Ayran olunca içiyor 1 çay bardağı bile. Mesela yumurta haşlıyorum annem getirdi tavuklarının, sarısının 4 de 1 ini bile yemiyor. Normal mi? Yiyor ama iki lokma yiyor 🥺