Selam… bebeğim 4 ay 8 günlük dün aşımiz vardı hemşiremiz ek gıdaya başla yavaş yavaş dedi emziriyorum sütümde yeterli çok şükür ama ver dedi planlamasını nasıl yapmalıyım yani emzirme dışında hangi vakitlerde ek gıda kullanmalıyım tecrübeli anneler ve bı baksa :)