Arkadaslar bebegım dogdugundan 4aya kadar gaz sıkayetımız vardıı. Ama tabıkı buyudukce rahat atmaya baslamıstı. Ek gıdaya basladık ama su son 1haftadır gecelerı uykudan kalkıo aglıyoo sakınlesmıyoda. Gaz olduguna emınım. Masaj sıcak bıseyler koyuyorum. Gece uykumuz kalmadı bu durumu yasayan varmı