Kızlar kızım 4 ay 11 günlük.Bazen kolumda bazen ayağımda uyur.Öyle sürekli sallanmak isteyen,ya da keyfi sallanan bir çocuk degil.Bazen hariç.Ben kendi kendine uyumasını,uyandığı zaman destek istememesi ve dışarı çıktığımız da ağlamaması için gerekli buluyorum.5.aylık iken başlasam olur mu.Malum şu an atak haftası.Ve sizce bu süreçte neler yapmam neler yapmamam gerekiyor.SiZin tecrübeniz nasıldı.5.aya kendimi hazırlayıp kafamda program yaparak başlicam inşallah.☺️