Melkdmr61 sakinleştirmek için kucakta ninni pış pış yapın kundaklayın ağlasada hafif kolları sarıp anne karnındaki gibi hisseder. O şekilde kucaklayın kulağına pış pış sesi verin sallayın konuşun.. sakinleşirse emzirin eğer çok uzun süre emmediyse takviye yapın mutlaka .. ben 2 ay memede gezdirdim neredeyse herkes kucağa alışır vs dedi. Bebekler 3 ay annekucağında olmalı kokusuyla teniyle . ben bir kitapta okudum anne karnı dar sıkışık bi alan hissi verecek şekilde bebeği sakinleştirmek gerekir miş. Başka verebileceğim tavsiye yüz üstünyatırmak olabilir