Selam kızlar oğlumun yüzünde bacağında ve göğsünde toplam 6 tane minik sütlü kahve renginde leke çıktı. Doktor güneş lekesi olabilir ama takip edilmesi gerekir dedi. İnternette baktığımda çok kötü şeyler yazıyor. Nörolojik bir durum olduğu söyleniyor. Çocuk nörolojisine gideceğiz. Bizim gibi benzer durum yaşayan var mı