Tugbatugba123 Çocuklarıniza montessori oda mi yaotiniz genç odası yapıp korumalık mi yaptırdınız. Kızım 2 yaşında oda yapicam hangisi daha kullanışlı ve ileriye dönük olur ?
Bebegimm1 Tugbatugba123 uzun ömurlu olsun diye genc odasi yapicam bende okul cagina kadar kullanir diye dusunuyorum 10 15 sene idare etsin istiyorum montessori bence uzun süre kullanilmaz
AntiFilozof Tugbatugba123 sitelerde özel montessori yaptırdım çatısız model ilerdede kullanabilsin diye baya kaliteli yani uzun süre gideceğini düşünüyoruz
MyEternalLoveNoyann Tugbatugba123 uzun ömürlü düşünüyorsanız genç odası yapıp korumalık takın bence. Ben büyüyen beşikli aldım bebekliginden itibaren en azından bı 5sene yatar düşüncesiyle sonrasında direk genç odası alırım.
kaganege Büyuyen beşikli oda yaptırmiştım. Montessori için odanız büyükse güzel olur. Ama daha ileriye yönelik olarak kesinlikle genç odası. Biz buyuyen besigi normale dondurdugumuzde direk 180 yatak oluyor,genc odasına dönüyor.
Areninannesiii Tugbatugba123 https://ty.gl/b7djiokntg Yatakta bu canim belki fikir olur etrafina orgu koruma yaptirdim
Pelopel Tugbatugba123 montessoriyaptırdık. Ne zaman aklı erer sıkılır o zaman değiştirirrz artık. İlkokul 3teki yeğenim mesela aynısından istedi.
okyanustabirbulut Tugbatugba123 Çocuk odası yaptık. Ikea büyüyen yatak ve beyaz düz dolap, şifonyer vs. İleride bir yatağı değişir gayet uzun ömürlü kullanışlı dekore ettik.