[silindi] Kızlar bebeğim 9 aylık hasta girip öksuruk neyse bezini değiştirken kan gördum napmam lazım başına gelen varmı
Deterjanhanim [silindi] genelde alerji belirtisi oluyor. Farklı bişey yediyse vücut tepki vermiş olabilir. Bı doktora danışın
Rikaa [silindi] eger kil gibiyse alerjidir. Noktacik seklinde ya da daginik formda ise enfeksiyondur. Arabaniz varsa binip goturun soguk olsa da ihmale gelmez. Kakali bezi de bir posete koyun.