Seda5461 Arkadaşlar bebivita kullanıyorum 1 aylık bebeğim hiç sorun yok ama son 4 gündür kusuyor günde 1 2 sefer sicrayarak kusma oluyor bide eksi eksi geliyor sebebi ney sizce tuvalet sorunu gaz sorunuda yok
Gamze00777 Seda5461 belki yaramamıştır mamayı değişmeyi dene. Yine de devam ederse doktora başvur derim
Seda5461 Pinarrr01 bende öyle düşündüm çünkü mamayi neredeyse 1 Aydır kullanıyoruz illaki 1 hafta sonra filan etkisini gösterirdi diye dusundum