Momyboygirl Kedim sadece royal canin yiyor mamasına perşembe baktım 154 cuma baktım 166 bugün baktım 176 TL 2 kilo ,gerçekten ölelim de kurtulalım artık bu kadar fiyat artışı nedir hergün hergün
urasinannesi34 Momyboygirl malesef oyle ben durumum oldukca 10 kiloluk aliyorum daha uyguna geliyor. Benim kedimde mama secen bi kedi. Kisirlastirilmis proplan ya da royal canin yito sadece.pet shopta calisan bi bey demisti tavsiye uzerine Pro choice de de denedim yiyor ondan da ikinkiloluk deneyebilrsniz
Arastryk21 Momyboygirl maalesef sırf mama fiaytlri yüzünden oğlumu 5 ayliken mamadan kestim çünkü artık alamadım mama süt ilaç bunlar ücretsiz olması lazım geçen haberlerde gördüm bebeğine kadın mama bitmesin diye sıvı yapmış bebek ölümüş yazık yani
Momyboygirl urasinannesi34 çok denedik ya ama sadece royal canin british olanı yiyor gerisi hep kusturuyo ama bu nedir bu nasıl bir iş hergün bu kadar fiyat artışı mafolduk
urasinannesi34 Momyboygirl malesef cnm ben sokak kedilerim.ocinde aliyorum gecen ay 200 e aldigim.mama 350 olmus
Ada-Lina Bende proplan alıyordum en son 10 kg 500 TL ye almıştım şimdi bi baktım 750 TL olmuş 🤦🏻♀️ Yuh yani
Fresh10 10 kiloluk mamaya iki ayda 300 TL’ye yakın zam geldi ND alıyorum🤦 birde mama secmesler değiştirelim de seçiyorlar işte
Momyboygirl Fresh10 seçiyor malesef benimkinin de bünyesi kabul etmiyor değişik mamada hemen kusuyor ya
Olric11 Momyboygirl hiç bir fikrim yok cumhurbaşkanımızın eşi porsiyonları küçültün demişti artık porsiyon da yemiycez