Kızlar 10 gun önce kızımın öksürüğü ve hırıltısı var die acile gittik antibiyotik calpol bide zaditen damla verdi kullandık bitirdik 1 gün sorna ateşi yükseldi 2 gün düşüremedik 39 a kadar cıktı 38 e dusuruyoruz tekrar cikiodu ishali burun akıntısı öksürüğü iştahsızlığı vardi götürdük bagirsak enfeksiyonu dedi ne kan aldi ne idrar testi flgy,calpol,çinko verdi yolladi bugün 2.gün düzenli veriyorum ilacını ama ateşi hala çıkıyor soguk pres uyguluyorum falan ama yok 1 saat sorna tekrar çıkıyor napmaliyim bi akil verin 3 kere gittim farklı hastaneye de bi sonuc alamadim cocugum perisan yemio icmio