Bizde 6 aylıkken rsv geçirdik, ciğerlerine inmediği için evde tedavi gördük.buhar makinası aldık hava vardı ilaçlarında , soğuk hava nemlendirici makinası da aldık ,öksürük şurubu ve bir şurubu daha vardı,zor bi süreçti ama evde iyileşiştk Cok şükür, inşallah sizin ki de hemen iyileşir 🌺