Bayanlar 3 aylık bebeğim var alerjik mama kullanmaya başladık asla içmiyor tadını beğenmiyor bazı sayfalarda okudum vanilya şurubuyla mamayı tatlandıranlar varmış acaba 3 aylık bebeğe uygun mu hangi şurup yardımcı olabilir misiniz doktorumuza ulaşamıyorum pazartesiye kadar bi çaresine bakmam lazım