biradamavisi yok altına bişey giydirmiyorum. Bazen ev 20 dereceye düşüyor ozaman çok ince pijama giydiriyorum. Bide genelde gündüz yıkıyorum ama akşama kalırsa, duş sonrası üşütmesin diye uzun kollu zıbınla ince pijama giydiriyorum 22 derecede.
40 derecede yıkıyorum 1000 devirde sıktırıyorum. Etiketinde 30 derecede yıkanmalı kurutma makinasında kurutulmamalı yazıyordu. Bi kez yanlışlıkla kurutma makinasına attım. Baktım ki hiç bozulmadı şimdi bütün tulumlarını kurutma makinasına da atıyorum.