ardenbebekk Kızlar bebeğim 2 aylık su an 2 beden cırtlı bio naturel kullanıyorum külot bez hiç kullanmadım eksileri artıları nelerdir malum bezler pahalandı alırsam elimde kalsın istemiyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm ardenbebekk külot bez bebegi yatırıp baglamak zor olduğu zamanlar ise yariyor. 1 yaşlarindayken falan bağlatmak istemiyorlar. Daha iki aylıkken gerek yok bence
Bebegimm1 ardenbebekk kulot bezde altini tamamen cikarmak gerekiyor ben de denemek icin almistim ama gobek kismi lastik izi yapiyordu en basit pişik kremi surerken kulot bezi bacagindan gecirene kadar beze bulaşirdi hiç memnun kalmamistim cırtli daha iyi benm icin
Remkoc ardenbebekk külot bez kışın bence kullanılmamalı 😁 yoksa kullanımında bir zorluk yok ama bebeği bazen kilotlu çorap üstüne biseyler çorap falan giydiriyoruz hepsini tamamen çıkarmamız gerekiyor tercih sizin ben denedim yazın kullanmak daha mantıklı geldi
kaganege ardenbebekk 2 aylık için en iyisi çiftliği bez,alt değiştirme zorlandıği zaman kilot bez dönersiniz he uz gerek yok bence
cizgigozlum Külot bez daha iyi hele benimki gibi alt actirmaktan giyinmekten hoslanmayan bir bebekse külot bezi bile zor giydiriyorum inan ki