Azyef Merhabalar doğun yapalı 6.5 ay oldu bu süreçte ayda bır olmak üzere çok duzenlı olmamakla adet gördüm ama bu bir ay içinde 3kere oldum normal mi sizce bilgisi olan var mı ya da bu durumu yaşayan
Raziye20 Deletedmom896 gecikmeler olabilir mi peki doğumdan sonra bebeğim 7 aylık 3 kere felan oldum ana şuan en son 1 kasımda olmuştum hala olmadım korkumdan 8 aralıkta gebelik testi yaptım negatif cıktı napmam lazım hala gelmedi 🥺