Merhabalar bebeğim 3 ay 10 günlük, neredeyse son 2 haftadır sadece 30 cc mama içiyor 3-4 saatte bir ve ardından ağlamaya başlıyor, buna ek olarak uykuya dalarken o kadar zorlanmaya başladı ki çığlık çığlığa ağlıyor uyuyakalana kadar, sallamayacaktım sallamaya da başladım ama yok yine dalamıyor, bunların 4. ayda olacağını biliyordum ama benim bebeğim erken başladı galiba, başına böyle bi durum gelen var mı bebeği henüz küçükken ve tavsiyeleriniz var mı