Arkadaşlar kızımı iki farklı kbb doktoruna götürdüm uykuda nefessiz kalıyor horluyor nefes alamıyor %80 solunum yolunu kapatan bir geniz eti var ilk doktor bademciği de büyük mutlaka alınması lazım dedi ikinci doktor bademciğini küçültücem almaya gerek yok daha küçük bademciklerine bir şans verelim sık hastalanmıyorsa dedi geçen kış falan hiç bademcik enfeksiyonu geçirmedik sorunumuz çoğunlukla uyku geniz akıntısı ilk doktor da küçültülse bile sık sık hasta olur o bademciklerle dedi açıkçası çok kararsız kaldım var mı bu işlemi yaptıran sonrasında sorun yaşamadık diyen bu arada kızım 29 aylık