Nuriye38_ Merhaba sevgili anneler… 25 aylık erkek bebeğim hala tam anlamıyla konuşamıyor anne baba kalk git mama dede bitti düştü gibi kelimeleri söylüyor ama tam anlamıyla iki kelimeyi söyleyemiyor.. çok tedirginim doktora götürmelimiyim…
Sedauysal Nuriye38_ benim kızım da 25aylik olmak üzere ikili kelime söylüyor anne gel diye bazen anne bak gol diyor ama amca de diyorum demiyor diyemiyor bende böyle kaldım herkes neden konuşmuyor diyor
Zeynepalya_ve_annesi Nuriye38_ bizim kizda ingilzice 2li 3lu cumle kuruyor ama turkce kurmuyor ac baba anne nene dede emmi teyze gel diyor ama.ingilizce thank you mamy dady come aunt weakk up diyor merhaba demiyor hi hello diyor tablet tv cok izlemiyor izledigindede genelde d bilions ekip var onlarin şarkılarını dinliyor yada ikiz kardesler niki ve diana var onu izliyor
balarisi_2019 Nuriye38_ benimki de 25 aylık önceden baba, çiş derdi artık onları da demiyor. Çok korkuyorum.kabus görüyorum hergun
Minigimm1 Sedauysal aman bütün bebekler bülbül gibi şakıyor sanki ne bekliyorlarsa anlamıyorum ben bunları
Rumeysa34 Canım dün 2 yaşına girdik bebeğim çoğu kelimeyi tek kullanıyor yani 2 kelimemiz hala yok açıkcası endişe duymuyorum çünkü her bebeğin gelişimi farklı bir en azından kelimesi var hiç konuşmasa tamam ama şükür tek tek konuşuyorlar