Aryakuzu benim minnoşum da 2 ay 5 günlük oldu. Artık birbirimizi iyice tanıyoruz. Onunla konuşuyorum gülüyor🥰 gözleri iyice açıldı beni uzaktan takip edebiliyor. Gaz sorunumuz çok yoktu ama olduğunda da bizim yardımımızla çıkarıyordu artık kendisi başetmeye başladı. Başını neredeyse dik tutabilecek düzeye geldi. Omzuma koyduğumda başını kaldırıp karşı koyuyor. Uykularımız baştan beri düzenliydi🧿 şimdi gün içinde daha fazla uyanık kalmaya başladı. Yatmaktan sıkılıyor evde dolaştırmamdan çok hoşlanıyor. Kilosunu bilmiyorum ama cumaya aşıya gideceğiz o zaman bakılacak. Aşılardan da çok korkuyorum. Canını yakacaklar 😔 siz aşıları yaptırdınız mı? Sonrası nasıl geçti?